Dåderman

Dådermans är Stockholmsregionens största badrumsrenoveringsföretag för främst privatpersoner.

Dådermans kontaktade oss för att få hjälp att utveckla deras säljprocess och arbetssätt och träna säljarna över tid.

Målet var att både förbättra kundernas upplevelse av dem som leverantör och samtidigt öka försäljningen genom att få fler kunder.

Vi utgick ifrån kundernas upplevelse och behov före, under och efter deras renovering av sitt badrum. Vi följde säljarnas och hantverkarnas arbete hos sina kunder. Vi intervjuade kunder, medarbetare i olika roller och samarbetspartners.

Uppdraget utökades till att innehålla även leveransprocessen för att säkerställa slutresultatet och kundernas upplevelse från början till slut.

Företaget ökade försäljningen, både genom fler kundbesök och högre avslutgrad. Men också genom fler ljudligt nöjda kunder.

Uppdragsgivare var Robert Dåderman/VD och Jan Lindh/FC


Några av våra kunder

De som är nyfikna på att jobba tillsammans med oss får självklart referenser. Personer att kontakta för att förstå hur andra tycker om att jobba med oss på olika sätt.

Här följer några rader om några uppdrag. Vi har helt slumpmässigt valt ut en av våra kunder. Anna, Gerda och Johan på Bavaria har arbetat med oss sedan 2015. De berättar i en kort version om vad de upplever vad vi gjort för dem och hur det är att jobba med oss.

Se våra cases