Design av kulturarbete & service management

Det krävs struktur och medvetna val i de kontaktpunkter och forum vi har inom företaget och med vår omvärld. Vad ska hända var och varför samt av vem, är ett arkitektarbete där vi leder och stöttar.

Mjuka och hårda ledningsverktyg har en starkt koppling till varandra. Vi konkretiserar vad som ska hända var, varför, av vem och när? Så att både ekonomiska mål uppfylls men också att varumärket och dess skillnad upplevs av både anställda, kunder och andra inblandade.

Olika företag har kommit olika långt. I vad man vet och är nyfiken på men också vilken insikt om vad man behöver utveckla i helhet och detaljer så att människor känner och gör annorlunda.

Olika kontaktpunkter och forum behöver olika saker. Verktygsstöd. Instruktioner. Utbildning och träning. Mål. Belöningssystem. Uppföljning. Lärande. Vi guidar dig och ditt företag i det designarbetet!

Intresserad av tjänsten?

    Skicka er förfrågan!

    Namn
    E-post
    Telefonnummer
    Företag
    Ditt meddelande
    Jag godkänner Moment of truth behandling av mina personuppgifter.